WAPO eats even more crow

Only after numerous outlets called out the Post’s changes did the newspaper finally append an editorial note at the very bottom of the article more than half a day later saying “An earlier version of this story incorrectly said that Russian hackers had penetrated the U.S. electric grid. Authorities say there is no indication of that so far. The computer at Burlington Electric that was hacked was not attached to the grid.”

Read Article →